Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Pierwszy raz spotkałam się z taką ignorancją pacjenta. Nie słucha co się mówi-bo wie lepiej, obraża,mówiąc,że głupota ludzi jest wielka,bo nie słuchają albo przekręcają,co mówią poprzedni lekarze. Nie chce wystawić choremu skierowania, jest bezczelny i arogancki. Wstyd dla szpitala w Helu,że zatrudnia kogoś takiego
Pierwszy raz spotkałam się z taką ignorancją pacjenta. Nie słucha co się mówi-bo wie lepiej, obraża,mówiąc,że głupota ludzi jest wielka,bo nie słuchają albo przekręcają,co mówią poprzedni lekarze. Nie chce wystawić choremu skierowania, jest bezczelny i arogancki. Wstyd dla szpitala w Helu,że zatrudnia kogoś takiego
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|