Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
W rejestracji panuje totalny chaos. Osoba odbierająca telefony jest arogancka i niegrzeczna. Nie udziela informacji, nie przedstawia się, nie zna praw pacjenta. Totalna bezczelność. Tacy ludzie powinni być odseparowani od kontaktu z Pacjentami. Skandal, skandal i jeszcze raz skandal! Dno.
W rejestracji panuje totalny chaos. Osoba odbierająca telefony jest arogancka i niegrzeczna. Nie udziela informacji, nie przedstawia się, nie zna praw pacjenta. Totalna bezczelność. Tacy ludzie powinni być odseparowani od kontaktu z Pacjentami. Skandal, skandal i jeszcze raz skandal! Dno.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|