Zaufanie do kompetencji | 4,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,5 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 3,0 |
Zaufanie do kompetencji | 4,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 3,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 3,5 |
Uprzejmość | 3,0 |
Godny polecenia | 3,0 |
Zaufanie do kompetencji | 5,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 5,0 |
Poświęcony czas | 5,0 |
Kompleksowość podejścia | 5,0 |
Uprzejmość | 5,0 |
Godny polecenia | 5,0 |
Lekarz Karpińska to jest jeden z najwspanialszych lekarzy w Elku z bardzo ogromnym doswiadczeniem i instynktem lekarskim malo spotykanym wsrod lekarzy. Ta sliczna pani doktor nie tylko ratuje codziennie zycie ludzi jezdzac na sygnale ale rowniez wspiera ich duchowo i emocjonalnie. Wrodzona intuicja lekarska i sposob bycia czynia ja jedyna w swoim rodzaju
Lekarz Karpińska to jest jeden z najwspanialszych lekarzy w Elku z bardzo ogromnym doswiadczeniem i instynktem lekarskim malo spotykanym wsrod lekarzy. Ta sliczna pani doktor nie tylko ratuje codziennie zycie ludzi jezdzac na sygnale ale rowniez wspiera ich duchowo i emocjonalnie. Wrodzona intuicja lekarska i sposob bycia czynia ja jedyna w swoim rodzaju
Zaufanie do kompetencji | 3,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 2,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Wizyta odbyła się późnym wieczorem w pogotowiu szpitala Pro-medica w Ełku z 3 letnim dzieckiem z atakami duszącego kaszlu. Lekarz Pani Karpińska była bezpośrednio po powrocie z wyjazdu do chorego i prawdopodobnie myślała , że wróci do placówki pogotowia i odpocznie...a stało się inaczej gdyż czekali chorzy na wizytę i jako pierwsi – weszliśmy z dzieckiem do gabinetu. Pani lekarz aroganckim tonem przed wejściem ostatniej osoby do gabinetu nakazała zamknąć drzwi. Następnie po przekazaniu jej skrótowo informacji na temat dolegliwości dziecka nie ukrywając zdenerwowania i pośpiechu lekceważącym tonem powiedziała, że ...
Wizyta odbyła się późnym wieczorem w pogotowiu szpitala Pro-medica w Ełku z 3 letnim dzieckiem z atakami duszącego kaszlu. Lekarz Pani Karpińska była bezpośrednio po powrocie z wyjazdu do chorego i prawdopodobnie myślała , że wróci do placówki pogotowia i odpocznie...a stało się inaczej gdyż czekali chorzy na wizytę i jako pierwsi – weszliśmy z dzieckiem do gabinetu. Pani lekarz aroganckim tonem przed wejściem ostatniej osoby do gabinetu nakazała zamknąć drzwi. Następnie po przekazaniu jej skrótowo informacji na temat dolegliwości dziecka nie ukrywając zdenerwowania i pośpiechu lekceważącym tonem powiedziała, że z taką dolegliwością należy zgłosić się do lekarza rodzinnego, na co dostała odpowiedź , że 2 dni wcześniej takowa wizyta się odbyła. Jednak udając , że tego nie usłyszała nadal uporczywie sygnalizowała , że tego rodzaju dolegliwości są w kompetencji lekarza rodzinnego. Przy okazji wymiany informacji nie dała dojść do spokojnego wypowiedzenia się i przekazania rzetelnie pełnych danych na temat stanu dziecka tzn. że dziecko było miesiąc wcześniej w szpitalu, tydzień po szpitalu miało nawrót choroby co skończyło się intensywniejszą terapią antybiotykową itd. ..itp... Gdy doszło do ostrej wymiany zdań lekarz dopiero zainteresowała się dokumentacją – kartą inf. ze szpitala oraz stanem zdrowia dziecka chociaż to zostało zrobione z przymusu i naprędce - dosłownie. Badając pośpiesznie lekarz wyraziła się, cyt. - „ Skąd mogę wiedzieć co dziecku jest skoro go nie znam i nic nie mogę nic o nim powiedzieć...” ; lub padało pytanie – Czy dziecko jest alergikiem? Na co otrzymała odpowiedź, że jeszcze tego nie wiadomo bo testów nie było na co podniesionym głosem – „Nie pytam o to , tylko czy dziecko jest alergikiem? „ – Dziwna doprawdy forma powtórnego pytania a raczej brak zrozumienia języka polskiego i w nim udzielonej odpowiedzi. W ten sam sposób pytała dalej czy dziecko przyjmuje leki na serce, pytała jeszcze uporczywie dwukrotnie też o to, niby nie rozumiała odpowiedzi. Szczerze pisząc to pierwszy raz jako chorzy/rodzice zostaliśmy przyjęci w taki sposób w pogotowiu- lekarz zachowała się całą wizytę bardzo nieprzyjemnie, arogancko przez co poczuliśmy się jak intruzi lub winni temu , że dziecko zachorowało i Pani lekarz zakłócamy „święty spokój” w pracy. Zachowanie określić można jako karygodne nie mające nic wspólnego z profesją lekarza.
WięcejMniejMusisz być zalogowany aby dodać komentarz
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|