Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 4,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 4,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 2,0 |
Poświęcony czas | 3,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 4,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Witam. Może Pani stomatolog jest uprzejma i stara się poświęcić pacjentowi dużo czasu, jednak warto przyjrzeć się bliżej jej kompetencjom w tym wieku. Dzisiaj byłam u Pani dr w celu kanałowego leczenia zęba, którego mi ZŁAMAŁA, (wiedziała, że należy robić to delikatnie ale nie, bo po co), nie przeprosiła, nic nie zrobiła żeby go naprawić. kasę zabrała i odesłała do domu. Czy taki powinien być stomatolog? To nazywa się podejście do sytuacji? Ludzie czekający na wizytę również narzekali, że idą żądać naprawy tego, co zrobiła im Pani Szpiech. Nie polecam ...
Witam. Może Pani stomatolog jest uprzejma i stara się poświęcić pacjentowi dużo czasu, jednak warto przyjrzeć się bliżej jej kompetencjom w tym wieku. Dzisiaj byłam u Pani dr w celu kanałowego leczenia zęba, którego mi ZŁAMAŁA, (wiedziała, że należy robić to delikatnie ale nie, bo po co), nie przeprosiła, nic nie zrobiła żeby go naprawić. kasę zabrała i odesłała do domu. Czy taki powinien być stomatolog? To nazywa się podejście do sytuacji? Ludzie czekający na wizytę również narzekali, że idą żądać naprawy tego, co zrobiła im Pani Szpiech. Nie polecam jej za żadne pieniądze !!!
WięcejMniej
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|