Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Bareja mógłby nakręcić serial o tym przybytku. PRL tu przetrwał nienaruszony. Nic nie da się załatwić w tej przychodni, nieuprzejmość od recepcji po lekarzy. Podam 2 przykłady, chociaż miałem mnóstwo sytuacji w tym miejscu Np. 4 pielęgniarki rozmawiające na temat zakupionego przez jedną z nich mięsa w pobliskim sklepie, które koleżanka pokazywała w siatce podczas gdy pacjenci czekali w kolejce na możliwość zarejestrowania się do lekarza. Na pytanie jednego z nich czy mógłby ktoś go obsłużyć usłyszał jakże wymowne CHWILA, ZARAZ. Kolejny przykład w dobie covid musiałem przyjść do przychodni, ...
Bareja mógłby nakręcić serial o tym przybytku. PRL tu przetrwał nienaruszony. Nic nie da się załatwić w tej przychodni, nieuprzejmość od recepcji po lekarzy. Podam 2 przykłady, chociaż miałem mnóstwo sytuacji w tym miejscu Np. 4 pielęgniarki rozmawiające na temat zakupionego przez jedną z nich mięsa w pobliskim sklepie, które koleżanka pokazywała w siatce podczas gdy pacjenci czekali w kolejce na możliwość zarejestrowania się do lekarza. Na pytanie jednego z nich czy mógłby ktoś go obsłużyć usłyszał jakże wymowne CHWILA, ZARAZ. Kolejny przykład w dobie covid musiałem przyjść do przychodni, gdyż nie chciano mi udzielić teleporady. Nie musiałem od razu do lekarza, więc umówiłem się specjalnie jako pierwszy pacjent, żeby się z nikim nie mijać. Co z tego skoro po 1,5h czekania lekarz dalej nie było w pracy, za to pacjentów w korytarzu zrobiło się już całe mnóstwo. Nie wiem ile się spóźniła lekarka, gdyż wyszedłem po rozmowie w recepcji, gdzie mieli pretensje że w ogóle zwracam uwagę na brak lekarki w gabinecie, "przecież w końcu przyjdzie siedź i czekaj pan". Odradzam tej przychodni i całego NCM, gdyż nie ma nawet odpowiedzi na skargi składane w tej instytucji. Pacjent jest tu traktowany chamsko i z pogardą jakiej nie spotkałem nigdzie indziej.
WięcejMniej
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|