Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Personel oraz Pani Doktor nieprzyjemna, brak przekazu informacji na temat diagnozy. Przy próbie zadawiania pytań i drążenia problemu , oczekiwaniu na odpowiedź, bądź w końcu opinii "fachowca" w temacie...wyprosiła słowami, że nie ma czasu na przeglądanie skanu wypisu ze szpitala, ponieważ ma innych pacjentów, a literki są małe i długo by czytać ( w poczekalni ani żywej duszy) ale...podobno teleporady alergologiczne ma jeszcze. Ciekawe dlaczego? Mnie też z wysypką u dziecka chciała "odhaczyć" teleporadą, ale nalegałam na tradycyjną wizytę. Jednak baaardzo rozczarowana nią jeatem. Teraz szukam innego alergologa.
Personel oraz Pani Doktor nieprzyjemna, brak przekazu informacji na temat diagnozy.
Przy próbie zadawiania pytań i drążenia problemu , oczekiwaniu na odpowiedź, bądź w końcu opinii "fachowca" w temacie...wyprosiła słowami, że nie ma czasu na przeglądanie skanu wypisu ze szpitala, ponieważ ma innych pacjentów, a literki są małe i długo by czytać ( w poczekalni ani żywej duszy) ale...podobno teleporady alergologiczne ma jeszcze.
Ciekawe dlaczego? Mnie też z wysypką u dziecka chciała "odhaczyć" teleporadą, ale nalegałam na tradycyjną wizytę. Jednak baaardzo rozczarowana nią jeatem. Teraz szukam innego alergologa.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|