Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Czekałam na wizytę 9 miesięcy. Z przyczyn losowych nie mogłam przyjść na swoją godzinę więc zjawiłam się najszybciej jak to było możliwe. W poczekalni nikogo nie było więc poszłam do rejestracji spytać się czy mogę wejść do gabinetu. Pani z rejestracji oburzona powiedziała, że byłam na inną godzinę umówiona ale jak nikogo nie ma to żebym poszła do gabinetu. Dr Borowski okazał się być bardzo niemiły, ponieważ powiedział : "jeżeli nie mogła pani przyjść na swoją godzinę to trzeba było w ogóle nie przychodzić" i dodał, że blokuję miesce innym, ...
Czekałam na wizytę 9 miesięcy. Z przyczyn losowych nie mogłam przyjść na swoją godzinę więc zjawiłam się najszybciej jak to było możliwe. W poczekalni nikogo nie było więc poszłam do rejestracji spytać się czy mogę wejść do gabinetu. Pani z rejestracji oburzona powiedziała, że byłam na inną godzinę umówiona ale jak nikogo nie ma to żebym poszła do gabinetu. Dr Borowski okazał się być bardzo niemiły, ponieważ powiedział : "jeżeli nie mogła pani przyjść na swoją godzinę to trzeba było w ogóle nie przychodzić" i dodał, że blokuję miesce innym, którzy byli już umówieni na tą porę. Po wyjściu z gabinetu w poczekalni nadal nikogo nie było. Dadotkowo dodam, że byłam parę dni wcześniej aby zamienić z kimś godzinę wizyty to usłyszałam, iż się nie da i najbliższy wolny termin jest na styczeń.
WięcejMniej
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|