dr n. med. Robert Pieczyrak

Gastroenterolog

Liczba opinii: 11
Średnia ocen:4,3/5
Opinie:11
Zaufanie do kompetencji
4,5
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,3
Poświęcony czas
4,3
Kompleksowość podejścia
4,3
Uprzejmość
4,3
Godny polecenia
4,3
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Polecam każdemu pacjentowi mającemu problem zdrowotny(reumatologia,gastrologia), nie znam lepszego specjalisty od Niego,bo nie ma lepszego niż On. Bardzo pomógł mi w moim schorzeniu-choroba autoimunologiczna.Inni lekarze nie potrafili mnie zdiagnozować!!! Jest to Człowiek o wielkim sercu,poświęca pacjentowi bezinteresownie swój prywatny czas.Mistrz w swojej profesji!!!!!!

Polecam każdemu pacjentowi mającemu problem zdrowotny(reumatologia,gastrologia), nie
znam lepszego specjalisty od Niego,bo nie ma lepszego niż On.
Bardzo pomógł mi w moim schorzeniu-choroba autoimunologiczna.Inni lekarze nie potrafili
mnie zdiagnozować!!! Jest to Człowiek o wielkim sercu,poświęca pacjentowi bezinteresownie swój prywatny czas.Mistrz w swojej profesji!!!!!!

1,3/5
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

nie polecam.brak podejscia do pacjenta.autorytarny nie znosizadnych sugestii czy uwag.uwaza sie za nieomylnego boga.bylam u niego w szpitalu.wypisalam sie.Gdy ktos ma tyle roznych specjalizacji nie moze byc naprawde dobry w zadnej

nie polecam.brak podejscia do pacjenta.autorytarny nie znosizadnych sugestii czy uwag.uwaza sie za nieomylnego boga.bylam u niego w szpitalu.wypisalam sie.Gdy ktos ma tyle roznych specjalizacji nie moze byc naprawde dobry w zadnej

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

b.dobry jako specjalist i czlowiek jest uprzejmy i potrafi wytlumaczc dolegliwosci oraz choroby

b.dobry jako specjalist i czlowiek jest uprzejmy i potrafi wytlumaczc dolegliwosci oraz choroby

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

bardzo mądry i delikatny a do tego kompetentny lekarz gastrolog

bardzo mądry i delikatny a do tego kompetentny lekarz gastrolog

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

polecam, pomógł mi i jestem pod wrażeniem jego podejścia do pacjenta, rzeczowo wyjaśnił o co chodzi, jaka bedzie terapia, no i efekt - po chorobie

polecam, pomógł mi i jestem pod wrażeniem jego podejścia do pacjenta, rzeczowo wyjaśnił o co chodzi, jaka bedzie terapia, no i efekt - po chorobie

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Lekarz z powołania.Bardzo mądry i uprzejmy człowiek.Nie zamieniłabym na żadnego innego.Z calego serca polecam.

Lekarz z powołania.Bardzo mądry i uprzejmy człowiek.Nie zamieniłabym na żadnego innego.Z calego serca polecam.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Najcudowniejszy lekarz jakiego spotkałam. Diagnozowałam się od półtora roku trafiłam dzieki Bogu do niego.Wspaniały, mądry człowiek.

Najcudowniejszy lekarz jakiego spotkałam. Diagnozowałam się od półtora roku trafiłam dzieki Bogu do niego.Wspaniały, mądry człowiek.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

CUDOWNY LEKARZ.SERDECZNIE LECZY CHORYCH.LEKARZ-SPECJALISTA JAKICH MAŁO.

CUDOWNY LEKARZ.SERDECZNIE LECZY CHORYCH.LEKARZ-SPECJALISTA JAKICH MAŁO.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

poleca! leczył mnie teraz męża.jest ok

poleca! leczył mnie teraz męża.jest ok

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Lekarz z prawdziwego zdarzenia - najbardziej profesjonalny, jakiego spotkałam.

Lekarz z prawdziwego zdarzenia - najbardziej profesjonalny, jakiego spotkałam.

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat