Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Zaufanie do kompetencji | 1,0 |
Tłumaczenie choroby i leczenia | 1,0 |
Poświęcony czas | 1,0 |
Kompleksowość podejścia | 1,0 |
Uprzejmość | 1,0 |
Godny polecenia | 1,0 |
Wczoraj teściowa (wiek 80 lat) miała umówioną wizytę która została wyznaczona w wypisie. Vanmed zawiózł teściową do poradni w szpitalu w danym dniu na wyznaczona godzinę po czym okazało się,że lekarza nie ma o czym nie poinformowano jej nawet telefonicznie. Gdzie tutaj szacunek do pacjenta? W tym czasie vandem pojechał na darmo.
Wczoraj teściowa (wiek 80 lat) miała umówioną wizytę która została wyznaczona w wypisie. Vanmed zawiózł teściową do poradni w szpitalu w danym dniu na wyznaczona godzinę po czym okazało się,że lekarza nie ma o czym nie poinformowano jej nawet telefonicznie. Gdzie tutaj szacunek do pacjenta? W tym czasie vandem pojechał na darmo.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.
Usługa | Cena (zł) |
---|