lekarz Jolanta Góralewicz

Ginekolog położnik

Liczba opinii: 31
Średnia ocen:3,0/5
Opinie:31
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,8
Poświęcony czas
3,0
Kompleksowość podejścia
2,8
Uprzejmość
3,7
Godny polecenia
2,7
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
4,2/5
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
3,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
4,0

To była moja pierwsza wizyta u ginekologa. Byłam nieco zestresowana ale zupełnie niepotrzebnie! Pani doktor bardzo miła i z idealnym podejściem do pacjentki. Szczerze mogę polecić ;)

To była moja pierwsza wizyta u ginekologa. Byłam nieco zestresowana ale zupełnie niepotrzebnie! Pani doktor bardzo miła i z idealnym podejściem do pacjentki. Szczerze mogę polecić ;)

3,8/5
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
3,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
4,0

zapłaciłam 150zł, bo miałam robioną też cytologię (wyniki za tydzień). Zwykła wizyta jest tańsza - nie wiem o ile. Mimo różnych ocen tej pani na tej stronie internetowej, ja mam całkiem dobre wrażenie. Pani doktor była bardzo miła, sympatycznie się rozmawiało. Przyszłam w sumie tylko po tzw. "tabletkę PO" a zrobiła mi bez pytania też cytologię... Powiedział że mam niewielką nadżerkę, ale nie powiedziała z czym się to wiąże, ani czy mam to leczyć i jak. Potem w rozmowie wyszło, że mam nieregularny okres od jakiegoś roku (za sprawą wielu ...

zapłaciłam 150zł, bo miałam robioną też cytologię (wyniki za tydzień). Zwykła wizyta jest tańsza - nie wiem o ile. Mimo różnych ocen tej pani na tej stronie internetowej, ja mam całkiem dobre wrażenie. Pani doktor była bardzo miła, sympatycznie się rozmawiało. Przyszłam w sumie tylko po tzw. "tabletkę PO" a zrobiła mi bez pytania też cytologię... Powiedział że mam niewielką nadżerkę, ale nie powiedziała z czym się to wiąże, ani czy mam to leczyć i jak. Potem w rozmowie wyszło, że mam nieregularny okres od jakiegoś roku (za sprawą wielu stresów rozlegulował się) powiedziała że jeżeli nie chcę brać hormonów na uregulowanie tego, to mam pić jakieś zioła - ale nie powiedziała jakie ani nic. Ogólnie atmosfera bardzo miła. Bałam się przed wizytą, bo czytałam tą strone, a tu ocena jest słaba. Ja nie mówię, że Ci co piszą że one jest taka i owaka kłamią, ale może to zależy od chumoru czy coś. Ja mam dobre doświadczenia. Pozdrawiam.

WięcejMniej
2,3/5
Zaufanie do kompetencji
2,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
2,0
Kompleksowość podejścia
3,0
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
2,0

stwierdzono u mnie guza jajnika 66mm na 67mm i diagnozą był zabieg, ale ja chciałam skorzystać z opini innego lekarza i polecono mi p.doktor guralewicz. chodze do niej na wizyty już od 4 miesięcy i pani doktor stwierdziła że nie trzeba zagiegu, ale i też nic z tym nie robi, nie daje leków żadnego leczenia kompletnie nic ,na badanie poświęca 5min i nic nie wytłumaczy jak sama nie zapytam. więc nadal chodze z tym guzem i niemam pojęcia co dalej a p.doktor wcale mi nie pomaga... więc czas na zmiane ...

stwierdzono u mnie guza jajnika 66mm na 67mm i diagnozą był zabieg, ale ja chciałam skorzystać z opini innego lekarza i polecono mi p.doktor guralewicz. chodze do niej na wizyty już od 4 miesięcy i pani doktor stwierdziła że nie trzeba zagiegu, ale i też nic z tym nie robi, nie daje leków żadnego leczenia kompletnie nic ,na badanie poświęca 5min i nic nie wytłumaczy jak sama nie zapytam. więc nadal chodze z tym guzem i niemam pojęcia co dalej a p.doktor wcale mi nie pomaga... więc czas na zmiane lekarza

WięcejMniej
2,8/5
Zaufanie do kompetencji
2,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
2,0

Bardzo miła i uprzejma pani doktor, czym wzbudza niewątpliwie zaufanie. Przez to "zaufanie" poświęciłam 3 lata i mnóstwo kasy na bezskuteczne leczenie. Nie potrafiła przyznać, że zamiast kolejnych wizyt u niej i recept na kolejne leki może powinniśmy się już dawno udać do jakiegoś innego specjalisty... Czy polecam? Komuś kto nie ma poważniejszych problemów zdrowotnych, ewentualnie komuś komu zależy na czasie - krótkie kolejki, dogodne terminy wizyt i niewygórowana cena. Co do kartotek - hmmmm - przez kilka lat nie widziałam na oczy swojej kartoteki, nie miałam żadnego założonego numeru ...

Bardzo miła i uprzejma pani doktor, czym wzbudza niewątpliwie zaufanie. Przez to "zaufanie" poświęciłam 3 lata i mnóstwo kasy na bezskuteczne leczenie. Nie potrafiła przyznać, że zamiast kolejnych wizyt u niej i recept na kolejne leki może powinniśmy się już dawno udać do jakiegoś innego specjalisty...
Czy polecam? Komuś kto nie ma poważniejszych problemów zdrowotnych, ewentualnie komuś komu zależy na czasie - krótkie kolejki, dogodne terminy wizyt i niewygórowana cena. Co do kartotek - hmmmm - przez kilka lat nie widziałam na oczy swojej kartoteki, nie miałam żadnego założonego numeru (może coś tam było wprowadzane do komputera, ale nie przy mnie, więc nie wiem kiedy, bo przeważnie pacjentki wchodziły jedna po drugiej bez przerwy). Czasem to ja musiałam zdawać relację z tego co brałam przez ostatni miesiąc i co się u mnie zmieniło.
Dla wyjaśnienia - u innego z opolskich lekarzy, który wreszcie potrafił sprostać problemowi w ciągu pół roku miałam więcej badań i grubszą kartotekę, niż tutaj przez 3 lata.

WięcejMniej
3/5
Zaufanie do kompetencji
4,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
3,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
4,0

to jedyna ginekolog u jakiej byłam jak narazie na trzech wizytach. konsultowałam sie z nia w sprawie antykoncepcji, jak narazie wszystko jest ok. faktem jest ze przebadala mnie raz w ciagu trzech wizyt, nie wiem, moze nie ma takiej potrzeby ale na pierwszej wizycie wykryla malą nadzerke lecz w badaniach niby bylo wsz w normie, moze dlatego nie "zaglądała" juz... ogolnie troche malo czasu poswieca na wizyte, jako mloda dziewczyna zawsze mam lekki stresik i spowdziewalam sie ze wiecej bedzie ze mna rozmawiac, bo pozniej wychodzi ze ze stresu zapomnialam ...

to jedyna ginekolog u jakiej byłam jak narazie na trzech wizytach. konsultowałam sie z nia w sprawie antykoncepcji, jak narazie wszystko jest ok. faktem jest ze przebadala mnie raz w ciagu trzech wizyt, nie wiem, moze nie ma takiej potrzeby ale na pierwszej wizycie wykryla malą nadzerke lecz w badaniach niby bylo wsz w normie, moze dlatego nie "zaglądała" juz...
ogolnie troche malo czasu poswieca na wizyte, jako mloda dziewczyna zawsze mam lekki stresik i spowdziewalam sie ze wiecej bedzie ze mna rozmawiac, bo pozniej wychodzi ze ze stresu zapomnialam o wszystkim co mam jej powiedziec ;) jak narazie nie mysle o zmianie lekarza bo to jedyna pani ginekolog jaka mi polecono

WięcejMniej
1,2/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
2,0
Godny polecenia
1,0

To była moja pierwsza ciąża. Więc szybko chciałam znaleźć jakiegoś dobrego ginekologa. A, że nie miałam się kogo poradzić poszukałam w internecie. No i poszłam. Wszystko wydawało się ok na pierwszy rzut oka, poczekalnia ładna i w ogóle czystko i zadbane. Lecz całkiem inne wrażenie spełniała Pani doktor, niemiła, badania robiła w ekspresowym tempie, poświęciła mi może 5 minut i skasowała za to 150 złotych i tak za każdą następną wizytę. Wiem powinnam od razu zmienić lekarza, ale doszłam do wniosku, że to moja pierwsza ciąża i powinien prowadzić ja ...

To była moja pierwsza ciąża. Więc szybko chciałam znaleźć jakiegoś dobrego ginekologa. A, że nie miałam się kogo poradzić poszukałam w internecie. No i poszłam. Wszystko wydawało się ok na pierwszy rzut oka, poczekalnia ładna i w ogóle czystko i zadbane. Lecz całkiem inne wrażenie spełniała Pani doktor, niemiła, badania robiła w ekspresowym tempie, poświęciła mi może 5 minut i skasowała za to 150 złotych i tak za każdą następną wizytę. Wiem powinnam od razu zmienić lekarza, ale doszłam do wniosku, że to moja pierwsza ciąża i powinien prowadzić ja jeden lekarz. Tez stwierdziła, że mam nadżerkę i przepisała mi jakieś leki dopochwowe. Na następnej wizycie stwierdziła, że nic mi nie jest, ale, że łożysko jest zniszczone i dziecko może być chore. Mój syn urodził się zdrowy, choć przez Panią Jolantę do samego rozwiązania żyłam w strachu. Jak okazało się po porodzie łożysko było zupełnie zdrowe i dziecko też. Jeszcze chciałam dodać, że za samo zaświadczenie lekarskie skasowała mnie 50 złotych. nikomu nie polecam takiego lekarza prowadzącego ciążę.

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Polecam :) dzisiaj byłam u Pani dr i poświęciła mi chyba z 40 min,zrobiła wywiad i niezbędne badania, odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania. Była bardzo taktowna i miła. Taka życiowa, fajna babka. Będę chodziła tylko do niej :)

Polecam :) dzisiaj byłam u Pani dr i poświęciła mi chyba z 40 min,zrobiła wywiad i niezbędne badania, odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania. Była bardzo taktowna i miła. Taka życiowa, fajna babka. Będę chodziła tylko do niej :)

4,5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo sympatyczna Pani, jestem naprawdę zadowolona z przeprowadzonych badań, a także z rozmowy. Spokojne ,sympatyczne i bardzo miłe podejście do pacjentki, ogromna wiedza, widoczna podczas omawiania leczenia.

Bardzo sympatyczna Pani, jestem naprawdę zadowolona z przeprowadzonych badań, a także z rozmowy. Spokojne ,sympatyczne i bardzo miłe podejście do pacjentki, ogromna wiedza, widoczna podczas omawiania leczenia.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Pani Jola prowadzi moją ciązę. Jestem z niej bardzo zadowolona. Co prawda wyzyty są prywatne ale nie da się oniej powiedzieć złego słowa. Szczerze powiem,że przy niej w ogóle się nie stresuje. Naprawdę polecam

Pani Jola prowadzi moją ciązę. Jestem z niej bardzo zadowolona. Co prawda wyzyty są prywatne ale nie da się oniej powiedzieć złego słowa. Szczerze powiem,że przy niej w ogóle się nie stresuje. Naprawdę polecam

1,3/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
1,0

Z wizyty u pani Jolanty Goralewicz nie bylam zadowolona. Szybkosc z jaka pani Jolanta przeprowadzala badanie byla ekspresowa a musze przyznac ze za wizyte zaplacilam nie malo jak sie pozniej okazalo o 20zl wiecej niz u innych lekarzy.Wydawalo mi sie ze pani Jolanta nie ma czasu aby mnie porzadnie zbadac juz nie mowiac o odpowiadaniu na moje pytania.Wychodzac z gabinetu domyslilam sie dlaczego moja wizyta pierwszy raz od pieciu latach trwala tak krotko...Powodem byla dluga kolejka pod gabinetem co uwazam za bardzo nieprofesjonalne biorac pod uwage fakt ze poszlam do ...

Z wizyty u pani Jolanty Goralewicz nie bylam zadowolona. Szybkosc z jaka pani Jolanta przeprowadzala badanie byla ekspresowa a musze przyznac ze za wizyte zaplacilam nie malo jak sie pozniej okazalo o 20zl wiecej niz u innych lekarzy.Wydawalo mi sie ze pani Jolanta nie ma czasu aby mnie porzadnie zbadac juz nie mowiac o odpowiadaniu na moje pytania.Wychodzac z gabinetu domyslilam sie dlaczego moja wizyta pierwszy raz od pieciu latach trwala tak krotko...Powodem byla dluga kolejka pod gabinetem co uwazam za bardzo nieprofesjonalne biorac pod uwage fakt ze poszlam do prywatnego gabinetu.Kolejna sprawa ktora mnie zdziwila to diagnoza ze mam nadzerke. Przejelam sie tym bardzo i juz bylam umowiona na zabieg u pani Jolanty ale na szczescie zdecydowalam sie sprawdzic to u innego ginekologa i okazalo sie ze zadnej nadzerki nie mam, dzieki czemu zaoszczedzilam niemala kwote pieniedzy. Nie polecam tego lekarza nikomu.

WięcejMniej
Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat