lekarz Janusz Paliga

Ginekolog położnik

Liczba opinii: 58
Średnia ocen:4,3/5
Opinie:58
Zaufanie do kompetencji
4,3
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,3
Poświęcony czas
4,3
Kompleksowość podejścia
4,4
Uprzejmość
4,3
Godny polecenia
4,3
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Witam wszystkie pacjentki! Jak najbardziej polecam tego lekarza. Chodzę do niego już od kilku lat. Jednak muszę przyznać, że w moim odczuciu lepiej się zajmuje pacjentkami w ciąży. Całą moją ciążę prowadził. Wszystko super. Natomiast po porodzie niechętnie tam idę. Po pierwsze panie położne zapisujące na wizytę są nieuprzejme. Ostatnio była tam nowa pani na recepcji i proszę mi wierzyc drogie panie, że przez 5tygodni próbowałam dosatć się na wizytę, bo miałam problemy intymne i chciałam je jakoś szybko rozwiązać, natomiast pani w recepcji nie dość, że nie odbierała telefonu ...

Witam wszystkie pacjentki! Jak najbardziej polecam tego lekarza. Chodzę do niego już od kilku lat. Jednak muszę przyznać, że w moim odczuciu lepiej się zajmuje pacjentkami w ciąży. Całą moją ciążę prowadził. Wszystko super. Natomiast po porodzie niechętnie tam idę. Po pierwsze panie położne zapisujące na wizytę są nieuprzejme. Ostatnio była tam nowa pani na recepcji i proszę mi wierzyc drogie panie, że przez 5tygodni próbowałam dosatć się na wizytę, bo miałam problemy intymne i chciałam je jakoś szybko rozwiązać, natomiast pani w recepcji nie dość, że nie odbierała telefonu mimo, że dzowniłam tam 1,5 godziny! to jeszcze usłyszałam od niej bardzo nie miłe słowa i kazała mi sobie przyjść 3 godziny przed otwarciem gabinetu i czekać, bo ona nie zapisze mnie na termin, tylko mam czekać w kolejce. Tłumacząc że nie mam jak się tam zjawić szybciej, ponieważ pracuję do 15, pani położna stwierdziła, że to juz mój problem i mam sobie poszukać innego lekarza!!! Także podsumowując. drogie panie! Lekarz super, naprawdę, miły, delikatny, bardzo dobry specjalista. Natomiast położne - szkoda słów! pozdrawiam.

WięcejMniej
4,5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
4,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
5,0

Ja od samego poczatku chodze do Paligi...i narzekac nie moge, pierwsza ciaze poprowadzil znakomicie jak wystapily jakies problemy odrazu robil wszystko zeby bylo wszystko dobrze, przy drugiej ciazy tez sie bardzo staral...jednak nie zawsze starania pomoga...poronilam ale w tym dniu w srodku nocy dzwonilam do niego i prosilam o pomoc doradzil co mam robic i gdzie sie zglosic, gdyby nie on w pewnych sytuacjach mogla bym miec teraz nie ciekawa sytuacje, a jesli chodzi o jego nastroj, jest tylko czlowiekiem, nie musi ciagle sie usmiechac itd, czasem nam kobieta tez ...

Ja od samego poczatku chodze do Paligi...i narzekac nie moge, pierwsza ciaze poprowadzil znakomicie jak wystapily jakies problemy odrazu robil wszystko zeby bylo wszystko dobrze, przy drugiej ciazy tez sie bardzo staral...jednak nie zawsze starania pomoga...poronilam ale w tym dniu w srodku nocy dzwonilam do niego i prosilam o pomoc doradzil co mam robic i gdzie sie zglosic, gdyby nie on w pewnych sytuacjach mogla bym miec teraz nie ciekawa sytuacje, a jesli chodzi o jego nastroj, jest tylko czlowiekiem, nie musi ciagle sie usmiechac itd, czasem nam kobieta tez nalezy sie ochrzan od lekarza za to co robimy ze swoim cialem, ogolnie jest lekarzem bardzo dobrym
P.S.nawet odbieral moj porod :D a 3 lata temu prowadzil moja ciaze

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Witam wszystkie osoby króre wybierają sie do dr.Paligi.Jest on bardo dobrym lekarzem,kompetentnym,świetnie prowadzi ciąże,leczenia,wykorzystuje wszystkie możliwości aby pomóc pacjentowi.Ja obecnie jestem po trzech poronieniach i robił wszystko aby mi pomóc,wszystkie możliwe badania.Do tej pory mnie wspiera i moge na niego liczy o każdej porze dnia i nocy.

Witam wszystkie osoby króre wybierają sie do dr.Paligi.Jest on bardo dobrym lekarzem,kompetentnym,świetnie prowadzi ciąże,leczenia,wykorzystuje wszystkie możliwości aby pomóc pacjentowi.Ja obecnie jestem po trzech poronieniach i robił wszystko aby mi pomóc,wszystkie możliwe badania.Do tej pory mnie wspiera i moge na niego liczy o każdej porze dnia i nocy.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Lekarz ten jest godny zaufania co prawda są tacy co maja tansze wizyty ale warto dolozyc by byc pod dobra opieka. zajmuje sie moja ciaza od 3 miesiaca. bez porownania z lekarzami z ktorymi mialam doczynienia. wszystkie badania robione raczej mily czasem jak kazdemu na nosie mu cos siedzi no ale coz. jestem w pelni zadowolona z jego uslug panie przyjmujace pacjentow tez bardzo uprzejme. gabinet czysciutki zadbany polecam pod kazdym wzgledem:)

Lekarz ten jest godny zaufania co prawda są tacy co maja tansze wizyty ale warto dolozyc by byc pod dobra opieka. zajmuje sie moja ciaza od 3 miesiaca. bez porownania z lekarzami z ktorymi mialam doczynienia. wszystkie badania robione raczej mily czasem jak kazdemu na nosie mu cos siedzi no ale coz. jestem w pelni zadowolona z jego uslug panie przyjmujace pacjentow tez bardzo uprzejme. gabinet czysciutki zadbany polecam pod kazdym wzgledem:)

4,7/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
4,0

Prowadził moją ciążę bardzo dobrze, kierował na wszystkie możliwe badania, tłumaczył, uspokajał, gdy trzeba było szybko skierował do kliniki, podał swój numer komórkowy, naprawdę przejmował się wynikami. Po ciąży dalej do niego chodzę, zdarzyło się nawet, że parę razy z powodu jakiś niepokojących wyników usg lub badan musiałam przyjść 2 razy w tygodniu w celu skontrolowania i wtedy pomimo, że była to prywatna wizyta nie wziął żadnych pieniędzy. Jedynym problemem są czasem duże kolejki nawet prywatnie.

Prowadził moją ciążę bardzo dobrze, kierował na wszystkie możliwe badania, tłumaczył, uspokajał, gdy trzeba było szybko skierował do kliniki, podał swój numer komórkowy, naprawdę przejmował się wynikami. Po ciąży dalej do niego chodzę, zdarzyło się nawet, że parę razy z powodu jakiś niepokojących wyników usg lub badan musiałam przyjść 2 razy w tygodniu w celu skontrolowania i wtedy pomimo, że była to prywatna wizyta nie wziął żadnych pieniędzy. Jedynym problemem są czasem duże kolejki nawet prywatnie.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo sobie chwale tego lekarza jast bardzo miły uprzejmy zawsze mogłam na niego liczyc uratował moją ciążę!!!!! Jako lekarz to naprawde jest z powołania i bzdury wypisują te niekture osoby na tej stronie bo ja nie tylko chodze prywatnie ale i na kase chorych i jest tak samo miły i upszejmy wcale nieleci na kase i niejest przereklamowany jest to świetny lekarz a przedewszystkim jest godny swojego zawodu i ja zawsze bende go broniła przed zawistnimi ludzmi bo warto dla niego bo to super lekarz i dalej chodze do niego ...

Bardzo sobie chwale tego lekarza jast bardzo miły uprzejmy zawsze mogłam na niego liczyc uratował moją ciążę!!!!! Jako lekarz to naprawde jest z powołania i bzdury wypisują te niekture osoby na tej stronie bo ja nie tylko chodze prywatnie ale i na kase chorych i jest tak samo miły i upszejmy wcale nieleci na kase i niejest przereklamowany jest to świetny lekarz a przedewszystkim jest godny swojego zawodu i ja zawsze bende go broniła przed zawistnimi ludzmi bo warto dla niego bo to super lekarz i dalej chodze do niego i nawet nakase chorych polecam go na 10000000000%

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Polecam, byłam pacjentką w 2 ciąży i jestem zadowolona ze współpracy z doktorem Paligą, szanuje pacjentkę, tłumaczy wszystko rzetelnie.

Polecam, byłam pacjentką w 2 ciąży i jestem zadowolona ze współpracy z doktorem Paligą, szanuje pacjentkę, tłumaczy wszystko rzetelnie.

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Bardzo polecam. Doktor wszystko dobrze wyjaśnił mi nawet kilka razy. Podczas badania delikatny. Panie recepcjonistki przesympatyczne. Polecam.

Bardzo polecam. Doktor wszystko dobrze wyjaśnił mi nawet kilka razy. Podczas badania delikatny. Panie recepcjonistki przesympatyczne. Polecam.

4,8/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
5,0

chodz jestem jego pacjentka od nie dawna ale nie moge na niego narzekac ma bardzo dobre podejscie i wysyla na roznego rodzaju badania interesujac sie wszystkim.Chodz nie powiem miewa humorki ale to tylko czlowiek tak jak my i ma prawo sie nie usmiechac :) Moja prababka babka mama siostra chodzila do niego i ja tez! bardzo go polecam :)

chodz jestem jego pacjentka od nie dawna ale nie moge na niego narzekac ma bardzo dobre podejscie i wysyla na roznego rodzaju badania interesujac sie wszystkim.Chodz nie powiem miewa humorki ale to tylko czlowiek tak jak my i ma prawo sie nie usmiechac :) Moja prababka babka mama siostra chodzila do niego i ja tez! bardzo go polecam :)

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Zawsze jest tak,że niekażdy lekarz każdemu odpowiada. Ja chodziłam do wielu lekarzy i nikt nie wytłumaczył mi leczenie tak jak on, Jetsem w 4 miesiącu ciąży , właśnie w tym miesiącu zaczęłam do niego chodzić. Jest rewelecyjny nie zrobił i problemu z tego,że zmieniłam lekarza,wręcz przeciwnie potraktowł mnie miło i ciepło. pozdrawiam i polecam tego lekarza...

Zawsze jest tak,że niekażdy lekarz każdemu odpowiada. Ja chodziłam do wielu lekarzy i nikt nie wytłumaczył mi leczenie tak jak on, Jetsem w 4 miesiącu ciąży , właśnie w tym miesiącu zaczęłam do niego chodzić. Jest rewelecyjny nie zrobił i problemu z tego,że zmieniłam lekarza,wręcz przeciwnie potraktowł mnie miło i ciepło. pozdrawiam i polecam tego lekarza...

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat