Średnia ocen:3,9/5
Opinie:26
Zaufanie do kompetencji
3,6
Tłumaczenie choroby i leczenia
3,9
Poświęcony czas
4,2
Kompleksowość podejścia
3,7
Uprzejmość
4,4
Godny polecenia
3,5
Dodaj opinię

Opinie pacjentów

Sortuj wg
1/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
1,0
Godny polecenia
1,0

Niestety przyłączam się do negatywnych opinii o dr Paweł Madej. - pan doktor bardzo chetnie namawia w ciąży aby wcześnie iść na L4 i odpoczywać, a chodzi tylko o to żeby przychodzić na wizytę co 2 tygodnie i płacić. W początkowym stadium ciąży wizyty co 2 tygodnie nie są niezbedne !!! - sama musiałam stwierdzić u siebie cholestaze ciążową i nakierować pana doktora, co jest kpiną, - jak jest jakis problem z ciążą, wyniki wychodzą kiepskie to pan doktor chętnie wysyła na LIGOTE na patologię ciąży i umywa ręcę, mimo ...

Niestety przyłączam się do negatywnych opinii o dr Paweł Madej.
- pan doktor bardzo chetnie namawia w ciąży aby wcześnie iść na L4 i odpoczywać, a chodzi tylko o to żeby przychodzić na wizytę co 2 tygodnie i płacić.
W początkowym stadium ciąży wizyty co 2 tygodnie nie są niezbedne !!!
- sama musiałam stwierdzić u siebie cholestaze ciążową i nakierować pana doktora, co jest kpiną,
- jak jest jakis problem z ciążą, wyniki wychodzą kiepskie to pan doktor chętnie wysyła na LIGOTE na patologię ciąży i umywa ręcę, mimo że jest ordynatorem na tym samym piętrze innego oddziału ma za daleko żeby odwiedzić swoją pacjentkę!
- na LIGOCIE NIE MA NIC DO POWIEDZENIA, JEGO ZDANIE SIĘ TAM NIE LICZY!
- w konsekwencji co 2 - tygodniowych wizyt okazało się że dziecko zostało przenoszone i żle ustawione ( mimo zapewnien Pana doktora ze poród naturalny jest jak najbardziej mozliwy) sprawa skonczyla sie po 12 godzinach porodu naturalnego - cesarka. Po porodzie Pan doktor nawet nie odwiedzil mnie w szpitalu. Prosze aby kazda z kobiet w ciąży zastanowiła się czy jest gotowa na takie ryzyko.

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Oceniam p Madeja bardzo pozytywnie z własnych doswiadczen, nie prowadzil mojej ciazy, wiec w tej kwestii nie moge sie wypowiedziec (lecze sie endokrynologicznie), natomiast dziwia mnie opinie o nastawieniu na pieniadze. Osobiscie placilam tylko za wizyty z badaniem, za konsultacyjne wizyty czy wypisywanie lekow, nigdy, moglam rowniez kontaktowac sie zawsze mailowo w razie watpliwosci.

Oceniam p Madeja bardzo pozytywnie z własnych doswiadczen, nie prowadzil mojej ciazy, wiec w tej kwestii nie moge sie wypowiedziec (lecze sie endokrynologicznie), natomiast dziwia mnie opinie o nastawieniu na pieniadze. Osobiscie placilam tylko za wizyty z badaniem, za konsultacyjne wizyty czy wypisywanie lekow, nigdy, moglam rowniez kontaktowac sie zawsze mailowo w razie watpliwosci.

1,5/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
1,0

PAN DOKTOR NASTAWIONY JEST NA ZARABIANIE PIENIĘDZY PRZEZ DUŻE "P". WIZYTA CO DWA TYGODNIE, KAŻDE INNE BADANIE DODATKOWE PŁATNE. Z L4 RÓWNIEŻ JEST PROBLEM - PONIEWAŻ PAN DOKTOR BOI SIĘ KONTROLI Z ZUS-u, A TO CHYBA RACZEJ CIĘŻARNA POWINNA SIĘ BAĆ (TYLKO NIE MA CZEGO JAK SIEDZI RZECZYWIŚCIE W DOMU). DODAM, ŻE U PANA DOKTORA ANI RAZU NIE DOSTAŁAM PARAGONU ZA WIZYTĘ, MIMO IŻ BYŁAM NA JAKIŚ 20 WIZYTACH. RÓWNIEŻ ROBIONO MI U PANA DOKTORA BADANIA PRENATALNE, Z KTÓRYCH NIC SIĘ ABSOLUTNIE NIE DOWIEDZIAŁAM, OPRÓCZ TEGO ŻE JEST OK. POZA ...

PAN DOKTOR NASTAWIONY JEST NA ZARABIANIE PIENIĘDZY PRZEZ DUŻE "P". WIZYTA CO DWA TYGODNIE, KAŻDE INNE BADANIE DODATKOWE PŁATNE. Z L4 RÓWNIEŻ JEST PROBLEM - PONIEWAŻ PAN DOKTOR BOI SIĘ KONTROLI Z ZUS-u, A TO CHYBA RACZEJ CIĘŻARNA POWINNA SIĘ BAĆ (TYLKO NIE MA CZEGO JAK SIEDZI RZECZYWIŚCIE W DOMU). DODAM, ŻE U PANA DOKTORA ANI RAZU NIE DOSTAŁAM PARAGONU ZA WIZYTĘ, MIMO IŻ BYŁAM NA JAKIŚ 20 WIZYTACH. RÓWNIEŻ ROBIONO MI U PANA DOKTORA BADANIA PRENATALNE, Z KTÓRYCH NIC SIĘ ABSOLUTNIE NIE DOWIEDZIAŁAM, OPRÓCZ TEGO ŻE JEST OK. POZA TYM LEKARZ KŁAMCA ŻEBY TYLKO NIE WYDŁUŻYĆ L4- NA PROŚBĘ PACJENTA- KŁAMAŁ, ŻE NA DŁUGI WEEKEND WYJEŻDŻA I JEGO 'KLINIKA" JEST ZAMKNIĘTA. OCZYWIŚCIE BYŁA OTWARTA CO MIAŁAM POTWIERDZONE PRZEZ MOJA SIOSTRĘ, KTÓRA MA INNE NAZWISKO I BYŁA AKURAT TEGO DNIA U PANA DOKTORA NA WIZYCIE. CZASAMI CZAS OCZEKIWANIA NA WIZYTĘ PONAD 1,5 GODZINY, MIMO USTALONEJ GODZINY WIZYTY. PANI W RECEPCJI DZWONIĄC DO MNIE NAWET SIĘ NIE PRZEDSTAWIŁA, NIE POWIEDZIAŁA SKĄD DZWONI, TRZEBA BYŁO SIĘ ZASTANAWIAĆ KTO DZWONI I CZEGO CHCE - ROZMOWA TEŻ NIE ZACZYNAŁA SIĘ OD KONKRETÓW. PORÓD NA LIGOCIE NIEMOŻLIWY, KLIENTKI PANA DOKTORA RODZĄ W GLIWICACH! A KAŻDY WIE, ŻE JEŚLI RODZISZ, TO PRZEWAŻNIE W SZPITALU GDZIE PRACUJE TWÓJ LEKARZ-W INNYM TRAKTUJĄ CIĘ PO MACOSZEMU!!!!! NIE POLECAM !!! MYŚLĘ, ŻE NIE MAM WYGÓROWANYCH OCZEKIWAŃ, OCENIAM SYTUACJE OBIEKTYWNIE. NAIWNE I KOBIETY RODZĄCE PIERWSZE DZIECKO NIECH SIĘ DOBRZE ZASTANOWIĄ. DLA MNIE TEN LEKARZ TO KPINA!!!!!!!!!!!!!

WięcejMniej
1,3/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
1,0
Poświęcony czas
1,0
Kompleksowość podejścia
1,0
Uprzejmość
3,0
Godny polecenia
1,0

ODRADZAM WIZYTY U TEGO LEKARZA!!! Sprawia wrażenie miłego i współczującego, a zależy mu jedynie na pieniądzach. Nie pytając mnie o zdanie zrobił mi cytologię, której wyniku do dzisiaj nie widziałam. Przez 1,5 roku leczył mnie endokrynologicznie, podawał mi leki, nie zlecając żadnych badań kontrolnych. W konsekwencji doprowadził mnie do nowotworu obu piersi. Kiedy poszłam do niego po pierwszej operacji i zapytałam, czy mam wykonać jakieś badania, stwierdził, że hormony nie mają nic wspólnego z nowotworem, że po prostu mam takie skłonności i nie da się tego zahamować. Kiedy zrobiłam sobie ...

ODRADZAM WIZYTY U TEGO LEKARZA!!!
Sprawia wrażenie miłego i współczującego, a zależy mu jedynie na pieniądzach. Nie pytając mnie o zdanie zrobił mi cytologię, której wyniku do dzisiaj nie widziałam. Przez 1,5 roku leczył mnie endokrynologicznie, podawał mi leki, nie zlecając żadnych badań kontrolnych. W konsekwencji doprowadził mnie do nowotworu obu piersi. Kiedy poszłam do niego po pierwszej operacji i zapytałam, czy mam wykonać jakieś badania, stwierdził, że hormony nie mają nic wspólnego z nowotworem, że po prostu mam takie skłonności i nie da się tego zahamować.
Kiedy zrobiłam sobie badania na własną rękę okazało się, że wyniki są przekroczone kilkakrotnie.
Dziś chodzę na szczęście do innego endokrynologa, który robi mi badania co 2 tygodnie, mówi że to podstawa leczenia. Gdybym nie natrafiła na dr Madeja, dziś nie miałabym nowotworu, operacji i tych problemów.

WięcejMniej
5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Najlepszy ordynator SUM w Katowicach :) Polecam gdyby nie Dr. nie wiem czy bym jeszcze żyła!także polecam gabinet prywatny w Bytomiu:) i nigdy sie nie zdarzyło abym czekala na kolejke ani nic :)

Najlepszy ordynator SUM w Katowicach :)
Polecam gdyby nie Dr. nie wiem czy bym jeszcze żyła!także polecam gabinet prywatny w Bytomiu:) i nigdy sie nie zdarzyło abym czekala na kolejke ani nic :)

2,5/5
Zaufanie do kompetencji
1,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
2,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
2,0

Lekarz idący na ilość a nie jakość. Byłam w 1 ciąży, niedoświadczona, zielona... Wizyta co 2 tygodnie i za każdym razem USG na aparacie przedpotopowym, na którym "doktor" nie zobaczył, iż dziecko ma poważną wadę serca... Zero badań - morfologia i badanie moczu tylko na początku ciąży... Na badania prenatalne - prywatne kieruje do Sigmy Bi w Bytomiu, która jest kierowana przez jego kolegę po fachu... Kasa, kasa i tylko kasa liczy się dla tego lekarza. Po porodzie, kiedy okazało się, iż córka ma poważną wadę serca, w żaden sposób ...

Lekarz idący na ilość a nie jakość. Byłam w 1 ciąży, niedoświadczona, zielona... Wizyta co 2 tygodnie i za każdym razem USG na aparacie przedpotopowym, na którym "doktor" nie zobaczył, iż dziecko ma poważną wadę serca... Zero badań - morfologia i badanie moczu tylko na początku ciąży... Na badania prenatalne - prywatne kieruje do Sigmy Bi w Bytomiu, która jest kierowana przez jego kolegę po fachu... Kasa, kasa i tylko kasa liczy się dla tego lekarza. Po porodzie, kiedy okazało się, iż córka ma poważną wadę serca, w żaden sposób nie można było się z nim skontaktować - po prostu nie odbierał telefonu od nas... To chyba nsjlepszy komentarz, jaki to z niego jest napradę specjalista...

WięcejMniej
3,3/5
Zaufanie do kompetencji
3,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
3,0
Uprzejmość
4,0
Godny polecenia
2,0

za duzo usg za duzo gadania w stylu bedzie ok kiedy widze ze jest inaczej.pan doktor jest przesympatyczny bada delikatnie i na kazde pyt odpowiada szczegolowo ale...jestem w ciazy gdybym sama nie robila badan moczu i krwi itd to pan doktor chyba by w zyciu mi o nich nie powiedział.uwazam ze robiebie usg w 3miesiacu co 2 tyg to za duzo!pod koniec ciazy ok ale teraz?i nawet jak bylam chora mialam goraczke to ciagle tylko bedzie ok ok ok...nie przejmowac sie.sama nie wiem

za duzo usg za duzo gadania w stylu bedzie ok kiedy widze ze jest inaczej.pan doktor jest przesympatyczny bada delikatnie i na kazde pyt odpowiada szczegolowo ale...jestem w ciazy gdybym sama nie robila badan moczu i krwi itd to pan doktor chyba by w zyciu mi o nich nie powiedział.uwazam ze robiebie usg w 3miesiacu co 2 tyg to za duzo!pod koniec ciazy ok ale teraz?i nawet jak bylam chora mialam goraczke to ciagle tylko bedzie ok ok ok...nie przejmowac sie.sama nie wiem

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

To lekarz dzięki któremu jestem od 13 miesięcy szczęśliwą mamą gdzie inni nie dawali mi już cienia szansy na dziecko. Dr Madej to człowiek na właściwym miejscu, ciepły, godny zaufania ale przede wszystkim kompetentny i zaangażowany w problem swoich pacjentek, w gabinecie prywatnym w Bytomiu umawiam się na konkretną godzinę i tak jestem przyjmowana. POLECAM dr Madeja WSZYSTKIM Paniom szczególnie tym które straciły już nadzieję na potomstwo!

To lekarz dzięki któremu jestem od 13 miesięcy szczęśliwą mamą gdzie inni nie dawali mi już cienia szansy na dziecko. Dr Madej to człowiek na właściwym miejscu, ciepły, godny zaufania ale przede wszystkim kompetentny i zaangażowany w problem swoich pacjentek, w gabinecie prywatnym w Bytomiu umawiam się na konkretną godzinę i tak jestem przyjmowana. POLECAM dr Madeja WSZYSTKIM Paniom szczególnie tym które straciły już nadzieję na potomstwo!

5/5
Zaufanie do kompetencji
5,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
5,0
Poświęcony czas
5,0
Kompleksowość podejścia
5,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
5,0

Polecam dr.Madeja,prowadzil moja ciaze.Przy kazdej wizycie(2TYG.) robi usg,dzieki czemu na bierzaco moglam sledzic jak moje malenstwo sie rozwija i czy wszystko jest wporzadku.

Polecam dr.Madeja,prowadzil moja ciaze.Przy kazdej wizycie(2TYG.) robi usg,dzieki czemu na bierzaco moglam sledzic jak moje malenstwo sie rozwija i czy wszystko jest wporzadku.

3/5
Zaufanie do kompetencji
2,0
Tłumaczenie choroby i leczenia
4,0
Poświęcony czas
4,0
Kompleksowość podejścia
2,0
Uprzejmość
5,0
Godny polecenia
1,0

NIE POLECAM!!!!CIAGLE MOWI BEDZIE OK OK OK A ZADNYCH BADAN W CZASIE CIAZY NIE POLECIŁ!!!!ANI BADANIA MOCZU ANI MORFOLOGI NIC!O WSZYSTKIM SAMA MUSIALAM MYSLEC.DLA PANA DOKTORA LICZY SIE TYLKO KASA!PO JAKA CHOLERE ROBI CO 2 TYG USG?!MIALAM PROBLEM Z NERKAMI W CIAZY CIAGLE COS Z MOCZEM I PAN DOKTOR WOGOLE NIE MOWIL O ZADNYCH BADANIACH-NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!URODZILAM DZIECKO CHORE TYLKO DLATEGO ZE PAN DOKTOR NIE WYLECZYL MNIE!MIMO PROSB Z MOJEJ STRONY

NIE POLECAM!!!!CIAGLE MOWI BEDZIE OK OK OK A ZADNYCH BADAN W CZASIE CIAZY NIE POLECIŁ!!!!ANI BADANIA MOCZU ANI MORFOLOGI NIC!O WSZYSTKIM SAMA MUSIALAM MYSLEC.DLA PANA DOKTORA LICZY SIE TYLKO KASA!PO JAKA CHOLERE ROBI CO 2 TYG USG?!MIALAM PROBLEM Z NERKAMI W CIAZY CIAGLE COS Z MOCZEM I PAN DOKTOR WOGOLE NIE MOWIL O ZADNYCH BADANIACH-NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!URODZILAM DZIECKO CHORE TYLKO DLATEGO ZE PAN DOKTOR NIE WYLECZYL MNIE!MIMO PROSB Z MOJEJ STRONY

Dodaj opinię

Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat lekarza.
Przeczytaj poradnik dodawania opinii.

  • Zaufanie do kompetencji
  • Poświęcony czas
  • Godny polecenia
  • Tłumaczenie choroby i leczenia
  • Kompleksowość podejścia
  • Uprzejmość
Strefa lekarza Zaloguj się Zarejestruj się
display statdisplay statlastseen stat