Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Uprzejmość personelu | 1,0 |
Sprawność obsługi personelu | 1,0 |
Opieka medyczna | 1,0 |
Dostępność informacji | 1,0 |
Wyposażenie pomieszczeń | 1,0 |
Kompleksowość leczenia | 1,0 |
Większość persobelu średniego (pielęgniarki) są przemądrzałe i wręcz aroganckie. Uniemożliwiają wypisywanie recept z pilnymi lekami na dobro pacjenta. Dobrych lekarzy jak na lekarstwo (można policzyć na palcach jednej ręki). Niebawem zmienimy Przychodnę ale wątpię czy to zmieni panującą sytucję. Woda sodowa i funkcja uderza do głowy. Jaki dyrektor taki personel (czytaj. brak profesjonalizmu i wiedzy). Oczywiście cierpi ta wspaniała, mnejsza część personelu więc trochę żal. Cóż począć...omijać szerokim łukiem, a najlepiej zmienić Przychodnię może zmądrzeją ale nie liczyłbym na to.
Większość persobelu średniego (pielęgniarki) są przemądrzałe i wręcz aroganckie. Uniemożliwiają wypisywanie recept z pilnymi lekami na dobro pacjenta. Dobrych lekarzy jak na lekarstwo (można policzyć na palcach jednej ręki). Niebawem zmienimy Przychodnę ale wątpię czy to zmieni panującą sytucję. Woda sodowa i funkcja uderza do głowy. Jaki dyrektor taki personel (czytaj. brak profesjonalizmu i wiedzy). Oczywiście cierpi ta wspaniała, mnejsza część personelu więc trochę żal. Cóż począć...omijać szerokim łukiem, a najlepiej zmienić Przychodnię może zmądrzeją ale nie liczyłbym na to.
Oceń 6 elementów wizyty i wyraź swoją opinię na temat placówki
Przeczytaj poradnik dodawania opinii
Zabieg |
---|